Sülük Mucizesi

24.02.2020

Yaklaşık 2500 yıldır sağlık alanında kullanılan sülükler günümüzde de tedavi için bu işin eğitimini almış doktorlar tarafından sıklıkla kullanılmaktadır Bilinenin aksine kanı emerek değil kanı emerken salgıladığı sıvılar (biyolojik etkili madde) ile hastaların tedavi edilmesini sağlar. 100’ün üzerinde etkili sıvı salgılayan bu canlılar yaratılış olarak tam bir mucizedir. Öncelikle ilk aldığı kanı laboratuvar gibi analiz eder ve vermesi gereken sıvılar netleşir. Yani her uygulandığı kişiye aynı maddeleri aynı miktar vermez, kişiye özel tedavi yapar. Uygulamadan kısa süre sonra salgıladığı ağrı kesiciler ve rahatlatıcı maddeler ile tedavinin konforu sağlanır. Hatta sülüklerden tedirgin olan kişilerde dahi zihinsel ve fiziksel rahatlama, gevşeme, uyku hali olur. Sıra dışı tedavi zincirinde en üst basamaklarda olan bu mucize canlılar kan dolaşımını hızlandırarak her türlü yaranın hatta şekere bağlı ülserlerin bile iyileşmesini hızlandırır. Kan giden yere can gider. Dolaşımın iyileşmesi ve hücre yenilenmesini arttıran etkisi sonucu hastalıklar iyileşme sürecine girer. Ağrıları dindirir, vücuttaki enfeksiyon ve iltihaba çok iyi gelir. Kireçlenmede etkilidir. Canlı sülükten salgılandığında çok etkili olan bu maddelerin dışarıdan verildiğinde aynı etkiyi yapmamaları da bu sevimli canavarların mucizesidir.

Daha detaylı bilgi ve randevu için web sitemizi ziyaret edebilir ya da bizi arayabilirsiniz.
Tel: +90 (542) 226 45 45
www.drasiyeakgun.com

#asiyeakgün #drasiyeakgün
#eskişehir #eskişehirakupunktur #eskişehirhacamat #eskişehirsülük #gelenekseltıpünitesi