Yüz Okumayla Tuz Eksiliğinin Teşhisi-Schüssler Tuzları

Tüm hastalıkların temelinde hücre düzeyinde enerji eksikliği ve zehirleyici madde (toksin) birikimi vardır. Yani hastalıklar hücresel düzeyde bozulma ile başlar. Hücreyi tedavi eden vücudu da tedavi edebilir.

Zehirleyici maddeler beden direncinin azalmasına veya yok olmasına, hormon ve sinir sistemi bozukluklarına, hatta geri dönüşü olmayan hastalıklara (kanser) neden olurlar. Çevremizin ve bedenimizin ürettiği toksinlere karşı temizleme (detoks) sistemlerinin yetersiz kalması neticesinde yorgunluk, güçsüzlük, bitkinlik, kendini iyi hissetmeme, aşırı uyku ya da uykusuzluk, kas ve eklemlerde gerilme, ağrı ve kramplar, sinirlilik, cinsel isteksizlik, erkeklerde erektil disfonsiyon, bulantı hissi gibi birçok sağlık sorunu ortaya çıkar. Dolayısıyla sağlıklı ve dinç bir yaşam için bilinçli bir şekilde organizmadan toksinlerin atılmasını sağlamak gerekir.

Yiyeceklerden enerji elde edilmesi sırasında ve dışardan alınan veya vücutta oluşan zehirli (toksik) maddelerin temizlenmesi sırasında mineraller (tuzlar) kullanılır. Mineraller yetersiz alım veya fazla tüketim nedeniyle tükenirse vücutta akut veya kronik hastalıklar ortaya çıkar. Eksik mineral yerine konursa hücreler toksinlerden arındırılır ve iyileşme mekanizması harekete geçer.

Mineral eksiklikleri yüzdeki işaretlere bakılarak belirlenebilir. Belirtiler yaştan bağımsızdır. Yani bir bebek de olsa yaşlı bir insan da olsa yüzde çıkacak belirtiler aynı olacaktır.

Bu tip tuzların kullanılması ile kan mineralleri dengelenir ve daha enerjik, güçlü olunur. Kalp ve damar sağlığı düzelir. Bunun dışında da ayrıca depresyon ve kaygılı kişiliklerin kendilerini daha iyi hissetmeleri söz konusudur. Romatizmal hastalıklarda, zayıflama tedavisinde, fiziksel, zihinsel ve cinsel performansı artırmada çok yönlü etkilidir.