En Etkili Detoks: Hacamat

27.11.2019

Modern yaşamın bir parçası olarak soluduğumuz kirli hava, içtiğimiz su, yediğimiz işlenmiş gıdalar, sentetik giysiler ve maruz kaldığımız stres ve stresi yönetiminde başarısız olmamız nedeniyle vücudumuzu baş edebileceğinden çok ve kurtulması pek kolay olmayan zehirli yüklerle (toksinler, ağır metaller) dolduruyoruz.

Toksinler ya atılarak ya dönüştürülerek zararsız hale getirilir. Karaciğer, böbrek, akciğerler, bağırsaklar, cilt, tüm vücut salgıları (ter, gözyaşı, tükürük vb) detoks (arınma) sisteminin bir parçasıdır. Toksin yükü detoks sisteminin kapasitesini aşarsa uygun yerlerde depolanır. En sık hareketsiz yerlerdeki (özellikle sırt) cilt altı bağ dokusuna yerleştirilir. Ayrıca bu zararlı atıklar eklemlere, kaslara veya organlara da yerleşip hastalık oluşmasına neden olurlar. Ödem meydana getirirler. Sürekli yorgun, uykusuz hissetme toksin birikiminin en yaygın belirtileri arasındadır. Uykudan uyanır uyanmaz yaşanan halsizlik vücudun gece toksinleri atmadığını gösterir. Şişkinlik, hazımsızlık, gaz, kabızlık ve şiddetli mide bağırsak ağrıları da toksin olduğunu gösterir. Depresyon, anksiete, panik bozukluk gibi ruhsal sorunların yaşanmasına sebebiyet verir.

Kendimizi hastalıklardan uzak tutmak veya tedavi sürecini hızlandırmak için, gençliğimizi, enerjimizi ve görünümümüzü yıllarca korumak için depolanan bu toksinlerden arınmak gerekiyor.

Toksinlerden arınmanın en hızlı, en etkili, en ucuz, ilaçsız, konforlu, keyifli ve direk yolu hacamattır, Diğer yöntemlerle detoks,   toksinlerin bağlanmasını sağlamak için 3-6 ay sürerken bu hacamatla hemen uygulama sonrası elde edilir. Hacamat  kanında arsenik, civa, alüminyum, kadmiyum  gibi ağır metaller tespit edilmiştir. Ayrıca ciltteki yansımaları üzerine yapılan uygulama ile (headzone) detoks organlarının çalışmaları uyarılarak toksinleri temizlenmesi arttırılır.

Hacamat öncesi yapılacak lenfatik direnaj masajı (gua sha masajı) hacamatı konforlu, keyifli ve daha etkin hale getirir.

Hacamatla sağlanan detoks sonrası sadece beden değil, aynı zamanda zihin ve ruh da arınır, hafifler. Kan temizlenir, bunun sonucu olarak temiz kan dokuları besler ve onarır. Cilt altındaki lenfatik dolaşım, mikrodolaşım harekete geçer. Kan giden yere can gider, enerji artar. Daha canlı ve parlak cilt, daha iyi sindirim ve bağırsak aktivitesi elde edilir, ödem çözülür ve pozitif düşünme sağlanır. Bağışıklık sistemi güçlenir.

Gelenekten gelen gerçek şifa olan hacamat ile ruhen ve bedene arınmak, hafif ve rahatlamış hissetmek mümkün. Kendine bir iyilik yap hacamat ol.

Anahtar Kelimeler: Hacamat, Hacamat Nedir?, Hacamat Takvimi, Hacamat Faydaları , Hacamat Nasıl Yapılır ? Eskişehir Hacamat Kliniği, Eskişehir Hacamat Merkezi, Eskişehir Hacamat, Hacamat Günleri, Eskişehir Hacamat Uzman, Eskişehir Bayan Hacamat Tedavisi,